Friday, July 27, 2012

First Time!

Huhh, sume yang aku buat harini, sume benda pertama kali aku cuba seumur hidup :3
Nak tawu ape dy? Haaa, aku p jumpa si dia pada pkul 11.30 malam xD haa, takpernah aku 'date' waktu mcm tu =P dah dy ajak, so ape lg ^^ haaa, tapi kan, kami date siap bwk ibu dy skali kott ^^ *err, nak kata date pown bkn jgk, just siapkan hw n folio addmath ^^ siap lepak dkt mcD lagi xD dah la rmai budak Uitm time tu >.< maklumlah esok depa exam, so budak2 Uitm ni buat study grup dkt mcD lah.

Hoho, tak sangka ibu dy sporting ^^ *ehem, dalam hati tergetar weyy jumpe mak dy >.< jrang aku jmpe dgn mak org ni >.< kami sembang, sembang, getar jgk laa nk smbang dgn ibu dy xD dlm tgh sembang tu, ibu dy selitkan kata2 semangat dkt aku soh study elok2, bg dpt result yg bgos utk msok u ^^ ini yang membuatkan aku lebih semangat utk study lagi :) insyaAllah 'ibu', acap akan cuba buatkan ^^ aku kurang bercakap, sbb malu dgn dy >.<

Lama jgk laa kami date dkt situ >.< smpai abis siap buat folio addmath tu ^^ *tp table tu je lah == nak dkt pkul 2 pagi jgk laa aku balik ^^ first time aku balik waktu mcm tu klau kuar dgn kwn xD aritu pown smpai pkul 1.30 mcm tu je >.< first time lg =P time balik tu, otw ke perai. ade roadblock JPJ, perghhh getar jgk laa mse dy nak check roadtax tu, tapi alhamdulillah aku terlepas dgn selamatnya =D tu pown first time jgk aku kena roadblock ^^ taktawu lah klau aku tersangkut dgn jpj, msti teruk pnye lah xD tapi alhamdulillah ^^ balik je rumah, terus aku siapkan baki2 yg tak siap utk addmath tu, terpaksa jgk la aku overnite =,= selamat dy pown overnite sama ^^ *ohh so sweet :3 aku tak tido lgsg smpai laa aku balik skul, ade laa tido jgk, tpi sekejap je >.< *tu pown first time jgk aku overnite time skul :3

Hehe, sesungguhnya banyak memori-memori indah aku dan dia lalui bersama ^^ <3 aku dah mula menyayanginya macam mana aku sayang dy masa kita mula kenal dahulu ^^ sayang sgt2 ^^ <3 *oke jgn blushing xD

Tu je aku nak cite hari ini, assalamualaikum :) have a nice day dear :)

No comments: