Wednesday, August 1, 2012

Amin :)

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi :D
aku lalui bulan julai dengan bahagianya sekali :D
bahagia je yang aku rasakan :)
banyak pengalaman yang aku lalui dengan dia! ^^ tidak lupa jgk dgn ibu dy pown skali xD
*bukan macam bulan2 sebelumnya, buat sakit hati jaa =,="
thanks awak kerana membahagiakan saya <3

suka ehh bagi org lain bahagia? =P
hehe, aku hepy sgt ^_^

dan tahniah jugak buat diri aku kerana lagi sebulan, atau lebih di spesifikkan lagi masa, 34 Hari aku akan TRIAL SPM! Lepas trial, SPM sebenar pulak! Ya Allah, harap-harap aku boleh buatkan parent aku sebagai mana aku melihat keseronokkan mereka ketika aku mendapat result yang baik waktu UPSR dahulu :') aku tawu aku tak buat betul-betul masa PMR dlu, dan aku akan pastikan aku nak buat yang terbaik utk SPM kali ini! :D aku taknak kecewakan parent aku macam mana aku kecewakan mereka masa PMR dlu! :')

3 bulan yang terpenting dalam hidup aku sekarang ini aku akan isikan dengan benda-benda berfaedah, insyaAllah ^^ *harap-harap boleh laa*


  • aku akan pastikan aku akan capai target apa yang aku hajati! :'D
  • aku akan pastikan aku akan melangkah kaki ke menara yang paling tinggi, iaitu menara gading!
  • aku akan pastikan aku tidak mengecewakan parent aku lagi!
  • aku akan pastikan aku akan membahagiakan orang yang aku sayang sangat iaitu A______! <3
  • yaaa, itu janji aku, insyaAllah :)

No comments: