Wednesday, July 11, 2012

Happy

Assalamualaikum :) semenjak dua menjak ni aku happy jaa >.< hehe :) happy sangat2 ! ^^ terima kasih AAZ kerana bg aku hepy, aku appreciate sgt ^^ aku dengan AAZ dah mula rapat balik :) hoho alhamdulillah~ happy sgt! happy sebab sume kami buat bersama ^^ aritu kami join pertandingan membuat MODEL 3D, pertandingan membuat blog. Alhamdulillah, dua2 kategori tu kami bolot! hehe, dpt no 2 and no 3 :) alhamdulillah, tak sia2 usaha kami selama ni >.< dgn tak cukup tido sume buat bnde tu, dy terpaksa stay smpai tak tido pagi tu, huhhh kesian dy >.< taklupa juga terima kasih dkt ibu dy ^^ *terima kasih makcik, hadiah nnti kita kongsi sama2 k >.< nseb baik ibu dy sporting ^^ tp aku still malu jgk, taktawu knpe T.T hoho >.< kami pown selalu jgk laa keluar bersama2 >.< bahagia je bila keluar dgn dy >.<

Perkara yang buatkan aku happy + semangat utk belajar ialah dy sanggup kejutkan aku tiap2 pagi! huhh sweet je >.< thanks taw AAZ sbb kejutkan aku walaupun kdang2 tu aku tak bgon =.= sorry >.< aku appreciate sgt :) ni membuatkan aku lagi semangat nak study ! bolekan temankan rusa ni study smpai abis SPM? ^^ sayang hang >.<

huhh, tp kan, dy pergi kem selama 3hari 2 malam dkt kulim :( rindu jgk laa dy. *ceyhh baru bpe jam je dy pergi xD
-----rusa betina, pegi sana elok2 taw, jaga diri sana elok2 ^^ jgn p ngorat org pulak, tawu laa diri tu omey =P *oke jgn senyum sorg2 =P rusa disini jeles xD haha -----

aku tersenyum bila baca blog dy,  oke aku senyum sampai ke telinga buat kali yg ke berapa ntah =,=" dah laa senyum sorg2 =,=" org gila yang tgh bahagia mmg mcm ni kott? xD hehe, thanks sbb puji aku, kembang dah ni :) errr, aku pown sayang hang jgk, sayang sgt2 :D

aku amat bahagia dengan kehidupan aku sekarang :) biarlah sampai bila2, amin :)

3 comments:

Anonymous said...

Pasal sape ang update post tu? :p

Asyraf said...

errr, jgn laa tnye =P psl "syg" aku lah xD

Asyraf said...
This comment has been removed by the author.