Tuesday, April 30, 2013

Baik baik sayang


Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku..


Ntah kenapa malam ni aku nak berjiwang pown tataw =,= tape tape, aku cuba untuk luahkan kepada Si Dia.. Walaupun kami dah jarang contact, tapi aku still sayangkan dia =D bercinta tak bermakna kita perlu call + message dy setiap saat kan? aku bagi ruang dan masa untuk dy study.. Aku nak jugak lihat dy berjaya macam mana orang lain berjaya.. Lagipown parent dy pown tak bagi guna sangat fon.. Maklumlah takut ganggu pelajaran dy.. Tape, itu adalah pilihan yang terbaik untuk buat masa sekarang, ye dak? nak buat macam mana lagi, sabar je laa.. Ye lah, lain orang lain cara dy membuat cinta itu kekal.. Alah, orang dulu jarang contact pown still boleh bersama right? tak gitu? so terpaksa laa aku bersabar utk 6 bulan lagi.. hanya Allah je yang tawu perasaan aku macam mana sekarang.. Jelous, Tension, Geram, Marah, Rindu, Sayang, macam2 lagi lah.. Tapi benda tu laa yang menguatkan aku dgn Si Dia.. mana taknya, bila kita jarang komunikasi ni, banyak benda boleh terjadi.. so kena pandai laa elak.. even kadang2 aku pown tak mampu elak.. Tapi sabar tu adalah kunci segala2 nyaa..

Sekarang ni pulakkan, aku rasa jelous sangat sebab dy dah mula contact dengan Ex dy =,= ya Allah, sakitnya hati aku =,= sabar je lah.. fahamkan ape perasaan bila awek kita p message or comment bermesra2 dekat public? oke aku CEMBURU BUTA =,= tapi ntah laa, aku rasa jelous sebab aku sayang dekat dy sangat2 <3 :="" akan="" aku="" apa="" bahagia="D" baru="" benda="" boleh="" buat="" bukan="" by="" cakap="" cemburu=",=" dengan="" disini="" dok="" dy="" faham="" jangan="" je="" kalau="" kang....=",=" kena="" kuat="" masa="" mcm="" nak="" ni="" oke="" please="" pown="" rapat="" rasa="" sajalah="" sama..="" sama2="" sampai="" sangat="" sekarang="" seyes="" span="" takut="" tapi="" terpaut="" then="" tu="" yang="" ye="" z="">


Sayang, by rindu gila dekat syg :'(

No comments: